AULIN

aulin.jpg 

Aulin este un medicament care poate provoca insuficienta hepatica letala * El se vinde fara nici cea mai mica restrictie pe piata romaneasca, desi e interzis in tari precum Spania, Finlanda, Australia, SUA sau Japonia. Mai grav, Aulin este vandut si in formele pediatrice, cu toate ca riscul pentru copii este si mai mare. Unul dintre cele mai utilizate medicamente in Romania este Aulin. Produs de societatea Helsinn Birex Pharmaceuticals Ltd. din Irlanda si comercializat in Romania de CSC Pharmaceuticals Handels Gmbh din Austria , Aulin este recomandat pentru tratamentul durerii si inflamatiei asociate osteoartritelor, entorselor si luxatiilor, durerilor acute si dismenoreei (durerilor menstruale).

Merci, Lucia. 

Sursa, integral, ZIUA

6 thoughts on “AULIN

  1. http://ro.wikipedia.org/wiki/Nimesulid aceasta este substanta activa. nu se face tratament de durata cu asa ceva. e adevarat ca are efecte secundare insa astea apar doar dupa o anumita doza. daca iti plac medicamentele controversate iti recomand algocalmin. ăsta chiar ii specific romanesc

  2. sunt medic, si deja faza cu aulin ma enerveaza de-a dreptul. forme pediatrice? ce forme pediatrice, ca nu exista! am recomandat aulin pacientilor mei si sunt super multumiti. iar eu, pe acest motiv si mai si! articolele aparute, clar vor sa inlature acest medicament, excelent dupa parerea mea, de pe piata. concurenta, bat-o vina!….din pacate concurenta neloiala!. daca era adevarat, nu se spunea numai de aulin, se spunea si de nimesil, de coxtral (produs romanesc, by the way), si alte generice aflate pe piata romaneasca. nu! s-au luat fix de medicamentul original, care tocmai ca e cu mult mai bun decat genericele, si implicit, cu reactii adverse mai putine. dar….nu vreau sa ma transform in avocatul celor ce comercializeaza aulin. numai ca deja ma cam irita toate atacurile acestea.
    algocalmin? dar ce spuneti de paracetamol? la 6 tb deja viata este pusa in pericol!

  3. mie mi s-a recomandat de farmacie pentru infectie urinara aulin. dupa vreo 2 zile am inceput sa am greturi si sa ma simt destul de rau, stare pe care pana acum nu am mai avut-o. l-am lasat balta…

Leave a Reply

