Sarea pământului

Dumnezeu a stabilit pentru creştini un scop esenţial, acela de a influenţa societatea într-un mod semnificativ (Mt. 5:13), astfel ca deprecierea moralei să fie cel puţin încetinită şi contrabalansată de atragerea cât mai multor persoane la trăire după Scripturi.

Cum trece viaţa mea raportat la acest scop al lui Dumnezeu pentru mine? Este o întrebare pe care mi-o pun din ce în ce mai frecvent de o vreme încoace, şi mai precis de când în luna mai mi s-a pus un diagnostic mortal.

Sunt de atâţia ani convertit încât abia dacă mai am câteva relaţii apropiate cu oameni din afara bisericii… Am înţeles că trebuie să influenţez, dar încă nu-mi este deajuns de clară metoda. Nu ştiu dacă influenţa în societate trebuie cu necesitate să fie directă sau dacă scopul e atins şi atunci când mă investesc în alţii care pot penetra mai uşor cercurile de influenţă. Îl rog pe Dumnezeu să mă lumineze deplin şi să-mi creeze acele conjuncturi favorabile realizării acestui scop care, mă gândesc eu, ar trebui să fie realizat prin activităţi zilnice şi poate de mai multe ori pe zi.

Mă gândesc la cum ar trebui să fiu, la ce ar trebui să fac.

Cu siguranţă rugăciunea e cea mai la îndemână metodă de influenţare indirectă a lumii. Cine poate să reziste acestei arme spirituale, invizibile şi care accesează însăşi puterea incomensurabilă a lui Dumnezeu? Mai multă rugăciune va genera mai multă putere, va aduce ungere şi lumină. Rugaţi-vă să mă pot ruga!

Pe de altă parte, poate că o mai mare măsură de dragoste…care să-mi pătrundă cuvintele şi faptele va lăsa urme în inimile oamenilor cu care relaţionez? Dumnezeu este dragoste şi dacă El mă locuieşte ar trebui să se manifeste prin ceea ce fac.

Îţi mulţumesc, Doamne, că-mi vei descoperi mai multe din felul în care vrei să trăiesc printre oameni! Ajută-mă ca înţelegând ce vrei să găsesc în Tine resursele pentru a împlini voia Ta!

Leave a Reply

