Monitorul (9)

Pecs, 19.XI.2008

index5

Mi s-a intamplat un lucru de-a dreptul interesant. Plimbandu-ma prin oras, am intrat intr-o expozitie (cu vanzare) de tablouri pe care o mai vizitasem de cateva ori. Doamna care tine expozitia deja ma cunoaste, in sensul ca stie ca nu ne putem intelege, fiindca in afara de cateva vorbe de salut sau multumire sau alte politeturi nu inteleg ungureste. Totusi, azi a tinut mortis sa-mi spuna ceva. Probabil fiindca m-a vazut tuns scurt si cu bratara de spital pe mana s-a straduit cat a putut, amestecand in propozitiile unguresti cateva cuvinte in engleza, sa-mi zica doua lucruri:

 

Primul a fost ca cele mai multe picture sunt ale artistului Czinege Zsolt, nascut in Dej si scolit la Cluj (acum locuieste in Budapesta).

 

Al doilea a fost ca pictorul a avut o boala foarte grava si ca Isus l-a vindecat complet, iar acum este tatal a 7 sau 8 copii. A insistat sa accentueze faptul ca vindecarea a fost de la Domnul.

 

Ce minunat cand lucrarile lui Dumnezeu sunt impartasite! Dumnezeu are mesageri pretutindeni.

M-am gandit ca femeia nu va stii niciodata daca macar s-a putut face inteleasa, decum ca mesajul ei a rezonat atat de familiar in sufletul meu. Si am inteles cat de important e sa ne spunem povestea, ciar daca-poate, adesea- avem impresia ca realizam un lucru fara effect.

back-index8

One thought on “Monitorul (9)

Leave a Reply

