Monitorul (10)

Pecs, 20.XI.2008

Aici am timp sa ma gandesc la multe. Si sa imi amintesc multe. Imi amintesc lucruri de cele mai multe ori, frumoase, care mi-au atins sufletul. Printre amintirile astea, mai vin si altele. Azi mi-am adus aminte ca inainte sa vin la Pecs am gasit intr-o cutie niste caiete, scrisori si carnetele vechi. Printre ele, un carnetel in care cu ani in urma faceam insemnari de predica (luam notite in timp ce se predica). Pe o pagina, am gasit consemnarea unei erori de citire, care mi s-a parut atunci si mi se pare si acum, foarte amuzanta:

Textul din Luca 15 versetul 25 (din pilda cu fiul risipitor) relatand ca fratele acestuia nu era acasa cand s-a intors risipitorul din ratacire spune: Fiul cel mare era la ogor.

Iar fratele predicator, a citit:

“Fiul cel mare era olog”

🙂

back-index9

Leave a Reply

