Monitorul (13)

Pecs, 02.12.1008

index1

Astazi se implinesc 6 luni de cand Dumnezeu a intervenit miraculos in viata mea si a familiei mele, 6 luni de la o complicata operatie pe creier din care m-am trezit fara sechele si fara dureri. Ii multumesc pentru ca mi-a fost atat de binevoitor!

Ma gandesc de asemenea cu recunostinta la toti cei care mi-au fost alaturi unii in mod fizic, altii sufleteste, unii oferindu-mi un substantial ajutor financiar, altii sacrificandu-si timpul si prioritatile, unii petrecand ore si zile in rugaciune si post, cunoscuti si necunoscuti, ma gandesc la cei care au trait impreuna cu familia mea emotiile, disperarea, stresul, speranta, indoiala, credinta, tristetea si bucuria.

cooltext4065158531

One thought on “Monitorul (13)

  1. @6 luni de la miracol
    Unele lucruri sunt cu Voia Lui Dumnezeu !,altele cu ingaduinta Lui…!
    Sincer as putea sa va spun unele lucruri dar oricum ,..nu m-ati crede..!?
    Le ve-ti afla in vesnicie…!
    Oricum..sunte-ti, o Lumina..,si lumina care lumineaza se aduna, ca sa lumineze impreuna…!
    IERTATI-MA !,

Leave a Reply

