Devotional 16 ian

mici1

Când mi-am propus să public un devotional zilnic mi s-a părut extrem de simplu. Cum să nu pot să scriu câteva gânduri pe zi? E simplu, nu? Ei bine, la o jumatate de luna, devotionalul pentru 16 ianuarie apare, iată, cu întârziere de o zi… pentru că a scrie 3 rânduri e simplu, dar a fi consecvent în scrierea lor e mai complicat.

La fel e cu citirea zilnică a Scripturii şi cu rugăciunea. Un jurnal al timpului tău “zilnic”  cu Dumnezeu te va ajuta să te îngrozeşti de câte pagini goale are la sfârşit de an. A, sau Nu? Atunci e foarte bine, eşti cu adevărat un om binecuvântat!

Doamne, ajută inconsecvenţei mele!

2 thoughts on “Devotional 16 ian

  1. Blogosfera evanghelică – Mesaj către bloggerii evanghelici

    Ediţia a II-a a Premiilor Thymos pentru bloguri evanghelice (50 de premii) va avea loc la Cluj în 31 ianuarie 2009. Afişul, care poate fi preluat, se găseşte pe blogul România Evanghelică, unde am afişat şi o listă cu 25 de nominalizări pentru categoria Cea mai interesantă postare (2008). Mai sînt cîteva zile în care puteţi face propuneri pentru cele trei categorii principale sau propune bloguri pentru cele 50 de premii.

    V-aş ruga să îmi comunicaţi date publice (nume blogger, localitate, confesiune, data lansării etc.) despre blogul vostru pentru a actualiza informaţiile despre cele 540 de bloguri evanghelice – am prezentat informaţiile pe care le am în postarea “Blogosfera evanghelică – Mesaj către bloggerii evanghelici”.

    http://romaniaevanghelica.wordpress.com

    Ce localitate consideraţi că ar fi potrivită pentru Festivalul Bloggerilor Evanghelici?

  2. Citind cartea lui AW Tozer”Rutina ,Putreziciune sau trezire”,
    mi-am dat seama cat sunt de binecuvantata..ca am aflat unde ma aflu..sa o spun in public?
    Mereu am suferit si m-am intristat de rutina din biserica,,,,si din nefericire ea este “foarte prezenta”,
    dar acum am aflat:
    – ca si eu ma aflu in randul crestinllor adormiti,lucru la care nu m-am gandit pana cum,nu morti(ar fi Vai,Vai,Vai)dar si adormit este destul!
    Este bine sa fie citite ultimile aparatii ale lui Tozer,la editura Perla suferintei,sunt ziditoare si te ajuta sa-ti croiesti mai departe drumul,dincolo de rutina…Este nevoie de reinvierea fricii fata de Dumnzeu,dar mai ales a dragostei,veneratiei,fascinatiei fata de persoana Sa.

Leave a Reply

