Gafe…

Click pe poza:

beca

6 thoughts on “Gafe…

  1. 🙂 ))))) Toate is tari da’ asta lu’ Ionitza m-a facut praf🙂 )))))))

    … Auzi la el nu toata lumea asculta Schopenhauer…
    🙂 )))… daca tacea filozof ramanea…iar Schopenhauer se apuca de muzica si canta in duet cu Kant de dragul filosofului din Carpati.🙂 )))))))

    Buna de tot!

  2. Asta da! aia cu imunitatea e mortala. chiar nu stiam cu ce sa imi ridic imunitatea afectata in timpul iernii! oare ridica si inteligenta?

  3. Dupa atatea “perle haioase” cred ca mai incape una si cu “fratele” BULA
    -BULA CATE PORUNCI EXISTA {intreaba profesorul)
    -ZECE DOMNULE PROFESOR
    -SI DACA NU RESPECTI UNA DIN ELE CE SE INTAMPLA?
    -RAMAN NOUA DOMNULE PROFESOR !!🙂

    daca aveti chef mai cititi si o cugetare.(autor tot BULA si tot la ora de religie)
    DOMNULE PROFESOR EU CRED CA DACA ADAM SI EVA AR FI FOST CHINEZI NOI SI ACUM ERAM IN EDEN PENTRU-CA AR FI ALES SA MANANCE SARPELE IN DETRIMENTUL MARULUI..:)🙂

  4. APROPO DE TITLUL”AM FOST UN DOBITOC DAR MAI SANT OARE ?” mi-am adus aminte tot de o perla simpatica spusa de cineva.
    ….”CA SA ITI DAI SEAMA CA ESTI DOBITOC TREBUIE SA ITI FUGA MINTEA ”🙂🙂🙂

Leave a Reply

