Devotional 19 apr

concrete_crucifiction_2_by_eshortie

Zilele trecute un coleg m-a întrebat dacă ştiu de ce a murit Isus. Ştiam, desigur, că a murit ca să ne mântuiască, dar neştiind unde bate întrebarea, am zis la rândul meu: “De ce?”

Răspunsul a fost simplu: “De epuizare. Am văzut filmul lui Gibson. L-au desfigurat!”

Mi-a trecut prin minte tot ce stiam despre supliciul prin crucificare şi am concluzionat şi eu că Isus a murit de epuizare. Slăbit de post, de angoasa şi depresia de la Cină, de agonia din Grădină, de torturile sălbatice şi de drumul până la Golgota, de răstignire…Isus a murit pentru că a devenit prea slab să se mai împingă în piroanele din glezne ca să mai tragă aer în plămâni.

jesus_salvador_dali

Apoi, în zilele care au urmat m-am gândit mai mult la această asociere absolut ciudată: Isus-slab, Isus-epuizat. Cum poate Isus să fie epuizat, să devină slab?

Da, El s-a născut în slăbiciune, a crescut în slăbiciune şi a murit în slăbiciune, ca un lăstar sădit într-un loc uscat… dar în slăbiciunea trupului omenesc, puterea harului a explodat!

Catapeteasma s-a rupt, pământul s-a cutremurat, sfinţii au fost descătuşaţi din locuinţa morţii, mormintele s-au deschis şi ei au intrat în Cetatea cea Sfântă pentru veşnicie, iar blestemul Legii a fost înlăturat dinaintea celor ce aveau să creadă că Moartea Lui ne dă Viaţă veşnică şi că în Rănile Lui avem Vindecare.

Slăbiciunea lui Isus e mai puternică decât Religia, decât Moartea şi decât Infernul!

crucifixion_by_ecnet

Dacă moartea Sa a biruit moartea, ce mari revărsări de putere vin peste noi prin Învierea Lui!


Cristos a înviat! resurection_by_dee_sama

 

Foto source reveald by clik on pictures.


Leave a Reply

