PARCHEZI, PLATESTI !

tr

S-a scumpit parcarea. Un tichet de parcare de o oră, costă 3 lei. Tichete de o zi, nu mai există.

Adică, dacă merg la servici am două opţiuni:

– Prima, îmi pun ceasul să sune din 50 în 50 de minute şi cobor să îmi răzuiesc un nou tichet de parcare şi să-l pun pe bord

– A doua, dimineaţa să îmi înşir pe bord 8, 9 sau 10 tichete, răzuite din oră în oră…

 

Frumos oraş…

 

Ce ţi se oferă în schimbul acestor scumpe incomodităţi? – Un serviciu de verificare online a numărului şi cuantumului amenzilor încasate. Introduci numărul maşinii şi ţi se afişează instantaneu situaţia delictelor.

Clik a4  ca să îţi vezi amenzile.

Ba se mai întâmplă o chestie-

Ajung în centru la ora 8, parchez şi mă duc la chichineaţa care vinde tichete de parcare.

Pe uşă programul e “Zilnic L-V 8-17, Sâmbăta şi Duminica ÎNCHIS”, scris frumos cu litere aplicate de la multidecor, dar în geam, o fiţuică scrisă cu pix anunţă “Deschidem la 9”. Deci, am 3 lei, am o întâlnire la 8 pentru o oră, şi trebuie să dau telefon că amânăm cu 15 minute până fug să caut undeva tichet de parcare. Sau iau amendă. Amenda o iau de la un controlor care zice “Io vă-nţeleg domnuu, da ce pot io să fac, că de la hoţii ăştia îmi iau si io pâinea. Toţi sar pe mine, de parcă io am umflat tichetu la 3 lei ora şi şefu nici în …nu-l doare”.

 

Un calcul simplu pentru o zi de serviciu în centru Tg-Mureşului (fără să socotim motorina de dus şi întors):  8 ore ori 3 Lei= 24 de lei, ceea ce înseamnă că fac o economie de

– 14 lei dacă merg şi mă întorc cu taxiul (Favorit-Trandafirilor, Tranda-Favorit) şi  

– 21 lei dacă merg cu maxi

– 24 lei dacă folosesc bicicleta… de fapt, bicicleta mi-a fost furată de un vecin din uscătorie şi de fapt, doar 4 vecini aveau cheia de la uscătorie… deci maximul de economie e de 21 de lei.

One thought on “PARCHEZI, PLATESTI !

  1. Nu stiu daca amenzile sunt si in functie de zone. Daca ai de stat o zi intreaga in zona 1, e mai simplu sa platesti o amenda pentru ca e mai mica decat cele 8 ore ale tale de stationare🙂

Leave a Reply

