Rugul Aprins proconfusia 2

Foto source

Ca urmare a postării privind mişcarea sau evenimentul "Rugul Aprins", am primit (de la Andrei) nişte detalii în vederea clarificării (am decupat aspectele personale) :

"[… ]stiu ca se publica articole despre Rugul Aprins pe internet, insa cunostinta eu, personal, am doar de site-ul maslinuloradea.ro (site-ul oficial al intalnirilor "Maslinul – Staruinta in rugaciune" si/sau "Rugul Aprins"), de videoclipurile de pe youtube, plus inca ceva articole pe bloguri, de exemplu pe site-ul bisericii Raul Trezirii din Arad ( revivalromania.ro ), pe crestintotal.ro , etc… Stiu ca prezenta pe internet a acestor intalniri este destul de saraca (eu ma ocup tocmai de aceasta…), si imi pare rau pentru asta, chiar daca intr-adevar chiar acuma trec printr-o perioada mai "busy" (licenta […], etc, probleme personale…🙂 ), si daca s-ar gasi cineva care sa ajute sa intensifice prezenta Rugului Aprins pe internet (marturii, etc, mai ales lucruri care sa intareasca credinta), ar fi minunat!… Eu tocmai termin facultatea de calculatoare, dar in principiu ma bucur de orice ajutor si colaborare🙂. Rugul Aprins se mai organizeaza si in alte localitati, pentru ca ni s-a cerut: de exemplu, s-a mai organizat in Anina (jud. Caras-Severin), Urleta (jud. Prahova), etc…
Ma bucur ca ai spus despre pericolul unor "grupari peregrine" care nu au recunoastere din partea cultului (am avut probleme in sensul acesta, multi spuneau ca sunt de la "Rugul Aprins" sau, respectiv, "Maslinul", cu toate ca nu aveau nici o legatura reala cu noi… Adica poate ca ar fi fost ei la Maslinul, respectiv la Rugul Aprins, si poate au avut (unii) chiar o poezie, sau ce stiu eu ce, dar asta nu inseamna ca ei ar reprezenta "Rugul Aprins"… Rugul Aprins este o miscare de trezire si de chemare la rugaciune a Bisericii in vederea pregatirii Miresei pentru venirea atat de apropiata a Domnului nostru Isus Hristos!…)
Din nou, imi pare foarte rau ca nu am reusit sa raspund mai repede, […] … […]

cu multa dragoste in Hristos,

Andrei"

Leave a Reply

