1 intreaba-te… Cat de batran te simti?

Thought Questions a ridicat câteva întrebări la care ar merita să ne gândim şi să căutăm la modul cel mai serios răspunsuri. Voi incerca să vă ofer în fiecare dimineaţă (vreo 2 saptamani) câte o întrebare, la care să meditaţi. Poate că aşa, vom deveni mai buni sau mai liberi.

Întrebarea de azi:

Ce vârstă ai avea dacă nu ai şti ce vârstă ai?

La un moment dat, am fost pus în situaţia următoarei perspective: în 2 săptămâni, s-ar putea ca nimic din ceea ce ştiu acum să nu îmi mai amintesc. Dumnezeu m-a salvat de la o asemenea experienţă. De fapt ce experienţă este aceea pe care trebuie să o repeţi în fiecare zi?

Poate vă amintiţi de filmul 50 First Dates in care Drew Barrymore  îi spune lui A. Sandler, în fiecare zi, sau de mai multe ori pe zi: Primul sărut nu îl voi uita niciodată!  :) iar primul sărut a fost de luna trecută în fiecare zi🙂🙂

Fragment:

… revenind de la amnezia romantică la amnezia presupoziţională, reiau- dacă nu aş mai fi ştiut ce vârstă am, cât de bătrân aş fi crezut că sunt?

Totdeauna am avut o problemă cu energia. Obosesc repede. Asta mi-ar fi semnalizat probabil o vârstă mai mare decât cea reală. În schimb îmi place compania tinerilor, stilul lor, muzica lor. Poate asta m-ar fi făcut să mă văd adolescent. …ei, nu chiar!

Cât de bătrân mă simt_? De 20 de ani. Oricum, gândesc la fel ca atunci.

Cât de bătrân mă simt_? De 45 de ani. Ar trebui să mă apuc de puţină mişcare.


9 thoughts on “1 intreaba-te… Cat de batran te simti?

  1. Wow…foarte interesanta este intrebarea. Nu stiu daca stiu sa ii raspund..Multumim Alex! Sunt curioasa ce alte intrebari de genul mai sunt..:)

  2. grea intrebare…greu de spus…:)dar cred k dak nu as sti ce varsta am…m-as simti km pe la 30(asta avand in vedere complexitatea evenimentelor care au trecut in vizita prin viata mea de pana acum si a urmelor lasate de acestea)…spiritual ,imi doresc a fi mai matura:)
    Domnul cu noi!

  3. laura :

    Wow…foarte interesanta este intrebarea. Nu stiu daca stiu sa ii raspund..Multumim Alex! Sunt curioasa ce alte intrebari de genul mai sunt..:)

    Laura, de multe ori raspunsurile vin mai greu. Avem nevoie de antrenament in a gandi corect, simplu, la obiect

    • Cred…cel putin in ultima perioada, ajunsesem intr-un moment in care eram nevoita sa-mi pun intrebari (nu neaparat cele pe care le postezi) si mi-am dat seama ca nu stiu cum sa le pun si cum sa le raspund…Chiar este nevoie de antrenament!

      • de antrenament si, cu siguranta, de inspiratie. rugaciunea, meditarea, contemplarea te provoaca la intrebari, dar ofera adesea si clarificarile necesare. alta metoda e scrisul, care depaseste superficialitatea rostirii ordinare, si asterne claritate si sistematizare in gandire

  4. garo :

    grea intrebare…greu de spus…:)dar cred k dak nu as sti ce varsta am…m-as simti km pe la 30(asta avand in vedere complexitatea evenimentelor care au trecut in vizita prin viata mea de pana acum si a urmelor lasate de acestea)…spiritual ,imi doresc a fi mai matura:)
    Domnul cu noi!

    Garo, si eu iti doresc si imi doresc maturitate spirituala, dar poti fi matur si in acelasi timp sa ramai tanar toata viata. Mi-e teama de anchilozarea spirituala, de cimentarea in formule si ma tem ca religia sa nu devina un aparat gipsat care indreapta osul dar ucide muschiul

  5. Ma simt, ca la 20 de ani fara griji si cu bani :D…ca na… lucrez de vreo 11 ani deja… lucru care la 20 de ani nu puteam sa-l spun😀

    TARE DE TOT INTREBAREA😉

Leave a Reply

