2 intreaba-te… ce comunici celor din jur?

Comunicarea voluntară, transmiterea unui mesaj, este dificilă din multe puncte de vedere. Spre exemplu- aş vrea să comunic cuiva care nu manifestă interesul pe care l-aş dori, aş vrea să comunic dar nu mi se oferă ocazia, aş vrea să comunic dar nu am coerenţă, aş vrea să comunic dar nu am consistenţă, aş vrea să comunic dar imi lipseşte contextul etc. În schimb sunt convins că eu comunic involuntar un mesaj puternic tuturor celor cu care relaţionez. Ce le comunic eu acestora prin ceea ce sunt şi prin ceea ce fac? Ce aud ceilalţi din felul în care mă îmbrac, din felul în care îmi ţin mâinile, din felul în care zâmbesc, din felul în care răspund la telefon, din tonul vocii, din felul în care privesc?

Ce mesaj transmiţi lumii? (original : Dacă ai avea ocazia să transmiţi un mesaj unui grup mare de oameni, care ar fi acesta?)

Chiar dacă nu aş fi un vorbitor în public, pe parcursul vieţii, mesajul atitudinii mele vorbeşte tuturor celor cu care Dumnezeu mă aduce în relaţii, indiferent de durata şi intensitatea relationarii. Ce impresie las asupra oamenilor? Ce le ofer? Ce le transmit?

A comunica înseamnă a transmite, a oferi ceva. Altfel comunicarea devine vorbărie, iar mesajul o înşiruire de cuvinte care nu pot spune nimic. Spun mult când vorbesc mult, sau pot spune mult în puţine vorbe_?

_________________

pt că

Thought Questions a ridicat câteva întrebări la care ar merita să ne gândim şi să căutăm la modul cel mai serios răspunsuri. Voi incerca să vă ofer în fiecare dimineaţă  câte o întrebare, la care să meditaţi. Poate că aşa, vom deveni mai buni sau mai liberi

Leave a Reply

