5 întreabă-te…Ce ai schimba dacă…?

Dacă ai ştii că nimeni nu te-ar judeca, ce ai face altfel?

Ideea from Thought Questions

____________________

Eu personal, mult timp, chiar am ţinut cont de părerea celorlalţi… în mult prea multe lucruri. Nu ştiu, aşa m-am obişnuit, să încerc să nu dezamăgesc pe nimeni. Foarte greu am ajuns conştient că cei care ţin la mine nu aşteaptă să fiu altfel decât sunt, iar ceilalţi, poate că nu ar trebui să conteze prea mult.

Am cunoscut pe cineva care trăia ca să împlinească visul unei persoane dragi, dar care a murit. Morţii îşi duc cu ei visele în mormânt. Somnul lor este fără visuri. Ar trebui să trăim visul personal, să înţelegem ceea ce a pus Dumnezeu în inima noastră şi să valorificăm potenţialul pe care-l avem. Numai viziunea personală catalizează talentele, darurile pe care ni le-a dat El.

Care e visul meu personal? Merită să îl sacrific pentru a mă dedica dorinţelor, aşteptărilor sau mofturilor celor din jur?

Am înţeles că încercând să-i mulţumesc pe  toţi, îi dezamăgesc pe cei mai apropiaţi, pe cei care mă iubesc, pe cei care contează cel mai mult pentru mine. Muncesc mult ca să-mi permit un concediu cu familia, dar sacrific multe momente în care familia are nevoie de prezenţa mea, în care copiii aşteaptă să petrec timp cu ei, în care ar trebui să am energie pentru aşteptările celor dragi, pentru planurile în care trebuie să fiu parte.

Dacă aş ştii că nu mă judecă nimeni, aş schimba…

5 thoughts on “5 întreabă-te…Ce ai schimba dacă…?

  1. Shalom! Nu intineresc, deja incepe sa ma enerveze varsta pe care o am, dar in timp am invatat ceva vizavi de vise, de lucrarea Domnului, despre deja si nu inca, tensiunea dintre cele doua…Ma mistuie o viziune pe care cred ca am primit-o de la Adonai, inetemeierea unui Yeshivah, adica a unui seminar biblic mesianic…O parte enorma din eforturile mele sunt canalizate în direcţia materializării acestei viziuni, precum si din timpul, si banii si energiile mele, si expun visul celor capabili de a-l primi sau conlucra…Dar am ajuns sa descopar ca daca s-ar realiza totul de la inceput pana la sfarsit asa cum as vrea eu, atunci as constata cu durere ca va fi fost visul MEU, nu al LUI…Iar daca nu s-ar materializa asa, ci mult diferit, atunci unde ar fi bucuria si satisfactia mea? De ce sa trudesc?…In stanga, durere, în dreapta durere…În timp, perceptia si atitudinea mea s+a schimbat…Stiu ca ceea ce am inceput, nu se va finaliza, tocmai pt ca nu e visul meu, ci AL LUI…Si ca El imi face parte de marele har de a visa (si) prin mine…Dumnezeul care viseaza prin oameni… Si o spun lacrimand, e un privilegiu imens sa poti implementa o fărâma din visele lui Dumnezeu…Va salut cu baruch ha-ba, Binecuvantat sa fie Cel ce vine…

  2. Michael, nimic din ceea ce este valoros nu se poate realiza fără jertfă. Dar ceea ce tu poate nu vezi, văd eu. Si fii atent: în jurul tău există un grup mic, dintre care unii te urmăresc, te citesc şi aşteaptă noutăţile tale pentru că i-ai molipsit, iar alţii, ca mine🙂 se bucura de cate un email cu cuvinte ciudate si termeni cărturăreşti, fie pentru plăcerea lecturii, fie din curiozitate. So, un sâmbure de seminar există, iar Dumnezeu poate să-l facă să crească şi să crească şi… sau poate toată această dorinţă e ca să te pregătească pe tine, în seminarul lui, pentru ceva mai influent, poate nu în Cluj, poate nu chiar acum.

    L’hitraoth!

  3. Daca te vei sacrifica pentru visele familiei, sacrificiul nu-ti va fii in zadar, daca “o familie fericita” e visul tau. Vei ramane pentru ei un tata si un sot model. Daca visul tau e altul atunci se schimba datele discutiei.
    Fericire si iubire!

Leave a Reply

