6 intreabă-te… de ce m-am ataşat?

Foto Thought Questions

Te agăţi de ceva de care ai nevoie să te eliberezi?

______________

Poate de nişte obiceiuri nocive? Poate de o relaţie care te sufocă? Poate de prieteni care îţi risipesc timpul?

Cu ce îmi intoxic mintea? Care este dependenţa mea faţă de carieră, diplome, recunoaştere şi apreciere?

Ar trebui să mă las de preocupările religioase ca să fac loc celor spirituale?

Ar trebui să las pentru o clipă vâltoarea cotidiană pentru a privi spre ceruri, spre oameni, spre lucrurile frumoase lăsate de Dumnezeu în jurul meu?

Dependent de blogging?

Care este ambiţia la care dacă aş renunţa viaţa mea s-ar linişti, ar deveni mai valoroasă, mai bună?

Ce mă leagă făcându-mă să mă târăsc în loc să zbor?

Doamne, prin Crucea Ta, primesc eliberare! Fă-mă să conştientizez ceea ce trebuie să dau jos de pe umeri şi să las la Cruce!

Când voi trece dincolo, ceea ce azi ţin cu încleştare în mâini, va mai conta?

Leave a Reply

