7 întreabă-te… Ce faci pentru ei?

Ideea from Thought Questions
_______________
Pe cine iubeşti? Ce faci pentru ei?
_______________
Iubirea sentimentală nu reprezintă adevărata iubire.
Testul adevăratei iubiri constă în cantitatea de timp, atenţie şi energie pe care o consumăm pentru un anumit lucru, pentru o anumită activitate sau persoană.
Iubeşti despre ceea ce vorbeşti.
Ascultă-te! Care este subiectul tău favorit?
Avem cu toţii persoane pe care spunem că le iubim şi pe care, în mod nejustificat, sperăm că le vom avea mereu lângă noi şi că mâine va fi o ocazie mai bună să le arătăm iubirea. Apoi, când pleacă de lângă noi, regretele ne răvăşesc sufletul. Când spun pleacă mă  gândesc la faptul că pleacă: părinţi care mor, soţi care rup relaţia, copii care cresc prea repede, colegi pe care viaţa îi duce la distanţe enorme.
Ce fac cu cei pe care-i iubesc? Îi silesc să aştepte prezenţa mea, şi zi după zi promit cu toată inima că mâine vom petrece timp împreună, că vom putea ieşi la plimbare, că vom sta la taclale fără grija timpului care trece, fără programare şi fără decuplări de atenţie? Iar ziua de mâine e la fel de încărcată şi la fel de mincinoasă?
Părinţi uitaţi, soţii neglijate, copii crescuţi de televizor… suntem sclavii unei lumi care ne subjugă, ne depersonalizează şi ne alienează, de semeni şi de Dumnezeu.
Nu-i de mirare că mulţi vor să plece…vorba lu’ Smiley, pe Marte:


2 thoughts on “7 întreabă-te… Ce faci pentru ei?

  1. Îmi cer scuze, nu vreau să vă supăr, articolul mi se pare excelent, dar aş vrea să vă semnalez că e posibil ca imaginea să aibe altă direcţie de “bătaie”, pentru care poate că veţi face un alt articol (dacă nu aveţi deja unul). Anume, cred că e vorba de iubirea dintre două fete, probabil creştine, iar întrebarea îmi sugerează un examen de conştiinţă în context religios. “What are you doing about IT?” ar însemna, în această ipoteză, “ce ai de gând? continui aşa?”.
    Încă o dată, îmi cer scuze pentru pedanterie, dar poate că va fi de folos.

  2. Salut. Chiar n-ai de ce să te scuzi. Dacă simti în imagine o linie diferită de ceea ce am scris e perfect. Imaginea poate fi tratată independent de textul pe care l-am alăturat. Eu sunt perfect conştient că dintre vizitatori doar o parte citesc gândurile mele; o altă parte dintre ei, rămân la imagine şi caută un răspuns la întebare, iar o altă parte sunt interesaţi doar de poză. Gândurile mele sunt poate doar tangenţiale imaginii- nu premeditez, scriu pur şi simplu, iar aici mă refer la majoritatea postărilor. Blogul acesta merge în funcţie de starea de spirit pe care o am la momentul în care scriu, de unde şi aspectul oarecum dezorganizat şi faptul că nu e o “foaie” dedicată unei teme anume.

    Simte-te liber să ignori sau să critici ceea ce-ţi pare a fi în dizarmonie (nu ştiu dacă acest cuvânt există, ceea ce nu se potriveşte). Be well !

Leave a Reply

