12 intreaba-te…ce ai schimba dacă

Dacă ai avea şansa de a o lua de la capăt, ai schimba ceva în viaţa ta?

Am primit pe email următoarele rânduri: (Arhiva  o găsiti AICI)

FII TU ÎNSUTI

“…mi-am sfârşit alergarea…” 2 Timotei 4:7

Fii tu însuţi. Viaţa-i prea scurtă să fii altcineva. Pavel a spus “…mi-am sfârşit alergarea…” Poţi câştiga numai dacă alergi pe pista dată de Dumnezeu. Să alergi o altă cursă înseamnă a pierde. Poate îţi aminteşti filmul “Prinde-mă dacă poţi”cu Leonardo Di Caprio şi Tom Hanks. Se bazează pe o întâmplare adevărată. Frank Abagnale Jr a trăit o viaţă nebunească şi plină de aventuri şi nebunească: ca doctor, pilot, bancher, om de afaceri, purtător de cuvânt şi celebritate. Ironia sorţii este că el n-a fost nimic din toate acestea. Şi chiar dacă a meritat un Premiu Academic pentru că a portretizat aşa de bine pe toţi, el a fost un falsificator, un înşelător şi un prefăcut. Totul a început foarte devreme în viaţa lui când a realizat că are talentul de a-i convinge pe oameni că este “cineva” afişând o totală încredere în sine şi o capacitate de a improviza. A început să facă bani cu jocul lui şi curând a descoperit că este împătimit în a juca diferite personaje. Inainte ca să fie descoperit el a practicat chirurgia, a extras din bănci mii de dolari, a pilotat un avion, şi a mers în locuri în care cei mai mulţi oameni doar visează să meargă. Problema era că totul a fost un spectacol. După câţiva ani în acest joc a vrut să iasă din el. Vraja dispăruse. Era disperat să facă ceva pentru a se simţi curat. Dar crease în jurul lui înşelătoria ca o pânză de păianjen şi nu era uşor. FBI era pe urmele lui, şi a sfârşit petrecându-şi mulţi ani în închisoare. Frank a avut un talent extraordinar, dar şi l-a risipit pretinzând a fi altcineva. Dumnezeu te poate binecuvânta numai când te angajezi să fii ceea ce El a dorit şi te-a chemat să fii. Dacă trăieşti altfel vei fi singur, plin de frică şi neîmplinit. Aşa că, fii tu însuţi!

preview of Catch Me If You Can:

3 thoughts on “12 intreaba-te…ce ai schimba dacă

  1. Cred ca nu este om care sa nu doreasca sa schimbe cel putin un lucru, pe care l-ar fi facut altfel sau l-ar face altfel, daca ar avea ocazia…Da, eu schimba sau cel putin as incerca sa schimb ceva, insa privind in urma, la greselile mele, la falimentele mele, imi dau seama ca si prin acestea Dumnezeu a lucrat si imi dau seama ca ele m-au facut sa ii inteleg mai bine pe oameni, sa nu ii mai judec, sa fiu mai sensibil fata de ei si daca cei din jurul meu trec prin ce am trecut eu, sunt gata mereu sa le dau o mana de ajutor, sa ma rog pentru ei, sa ii incurajez si sa fiu acolo pentru ei. Ma bucur sa avem un Dumnezeu al celei de a doua sansa…imi place mult un verset din Scriptura…Iona 3:1…Cuvantul Domnului a vorbit a DOUA oara lui Iona…
    Da, as fi vrut sa nu fac multe lucruri…da, as fi vrut sa nu trec prin multe lucruri, insa nu voi permite trecutului meu sa ma limiteze si sa-mi influenteze destinul si fac un singur lucru…UITAND ce este in urma mea si aruncandu-ma inainte…

  2. Nu, nu as schimba nimic. Tot ceea ce am facut in trecut m-a transformat in omul de astazi. Sunt multumita de ceea ce sunt deci gandul ca un singur lucru schimbat in trecut m-ar putea transforma intr-o alta persoana ma face sa ma gandesc de doua ori daca as face vreo modificare. Singurul lucru care mi-l doresc este sa fiu mai buna cu cei din jurul meu de acum si cat traiesc. Doamne ajuta-mi sa reusesc.

  3. Andreea, ma bucur sincer pentru tine şi pentru voi. Sunt de aceeaşi părere, că prin tot ceea ce trecem, ne modelăm caracterul şi relaţiile. E important ca fiecare experienţă, plăcută sau dureroasă, să ne dezvolte calităţile şi să ne pună în valoare ceea ce avem bun.

Leave a Reply

