Doar niste zahar

Am citit undeva că 10 linguriţe de zahăr paralizează 50% din activitatea leucocietelor (neutrofietelor) pentru 5 ore; că 28 de linguriţe de zahăr blochează leucocitele 100% şi că omul modern consumă în medie 60 kg de zahăr pe an.

Mi-am facut un calcul personal pe zi:

– 1 linguriţă cafea

– 3 linguriţe ceai

– 3 linguriţe desert

– 3 linguriţe soft drink

– 5 linguriţe micul dejun

– 2 linguriţe disipate în alte alimente

Adică stau bine, cam 17 linguriţe de zahăr pe zi. Dacă o linguriţă are 4-5 grame, ca să consum 60 de kg de zahăr pe an, ar trebui să mănânc dublu, adică cca 33 de linguriţe de zahăr pe zi. Stau mai bine decât majoritatea oamenilor, dar e totuşi îngrijorător că sistemul meu imunitar, pe care pe de o parte încerc să-l revigorez cu vitamina C, cu echinaceea, cu noni şi alte tonice, este contracarat de propriile mele mofturi culinare. Cu 17 linguriţe de zahăr am jumătate de imunitate blocată pe toată durata diurnă a zilei…

Dacă eu consum zilnic 17 linguriţe de zahăr, nici nu vreau să ştiu cât consumă copiii mei care sunt dependenţi de coke, sprite, ciupa-ciups, ciocolată, bomboane, kinder-sweets, cereale rafinate, iaurt cu fructe etc etc etc….

Cum stai cu imunitatea?

De câte ori te-a prins gripa în ultimele 24 de luni?

Leave a Reply

