Contestarea sanctiunilor rutiere

Ceea ce cititi mai jos am primit pe email. Nu ştiu dacă tot ceea ce conţine acest material este verificat, nu ştiu dacă este 100% adevărat.

Totuşi, dacă te afli în una din situaţiile descrise aici, dacă te sancţionează poliţia română care nu face decât să stea la pândă să te frigă cu amenzi, dacă nu-ţi permiţi să apelezi la un avocat, atunci poţi folosi sugestiile din acest articol. Ce te costă să încerci? Iată materialul:

In viata esti fortat sa inveti multe daca vrei sa-ti fie mai bine. De exemplu, stii ce inseamna litera T de pe aparatul de radar si cum te poate ea ajuta sa scapi de amenda?

Daca in instanta exista o fotografie ca proba impotriva ta si ea are semnul “T”, trebuie sa stii ca asta inseamna TESTT  si arata ca aparatul radar identifica un corp in miscare si viteza acestuia.

Poliţiştii nu au voie să meargă cu radarul mobil oprit şi să-l pornească atunci când dvs. sunteţi foarte aproape de el. Aparatul radar, conform normelor metrologice, are o funcţie de autotestare care se face automat la fiecare pornire a aparatului. Cât timp în partea stângă jos a fotografiei apare litera „T” aparatul radar nu şi-a terminat autotestarea şi conform normelor măsurătorile nu pot reprezenta probe pentru aplicarea legislaţiei rutiere (mai apare şi o dungă albă care este exact peste ultima cifră din viteza prevăzută pe mijlocul fotografiei). De asemenea, tot conform normelor metrologice, poliţiştii nu au voie să folosească aparatul radar scos de pe suport deoarece nu se respectă unghiul de incidenţă şi nici nu au voie sa folosească un paravan pe care să-l ridice la apropierea autovehiculului.
Camerele digitale amplasate pe drumuri nu sunt omologate de Biroul Român de Metrologie Legală (BRML) şi nu pot fi folosite pentru determinarea vitezei legale, ci doar pentru probarea unei depăşiri neregulamentare, trecerea pe roşu la semafor şi altele de acest gen. Sistemul omologat de BRML este principiul buclei inductive: în asfalt sunt amplasaţi doi senzori electromagnetici la o distanţă de 5 metri unul de celălalt. La trecerea prin dreptul primului senzor acesta imprimă autovehiculului o amprentă magnetică unică. La trecerea prin dreptul celui de-al doilea senzor acesta calculează viteza şi dacă este mai mare decât cea legală, trimite comanda către camera digitală care face fotografia din spate. Camerele care sunt prevăzute cu buclă inductivă sunt doar 6 din cele 49 amplasate până în prezent şi ele se află pe DN1 la: Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, Sinaia. Camerele digitale din oraşe niciuna nu are buclă inductivă. Se observă foarte uşor care camere au şi bucle inductive prin faptul că, pe fiecare sens, în dreptul camerelor respective lipite de asfalt, în exteriorul asfaltului, sunt două porţiuni de beton de circa 30cm/15cm, la circa 5m una de cealaltă, în care sunt încastraţi senzorii.

Paragraful 3.2.6. din norma de metrologie NML 021-05, aprobată prin ordinul directorului general al Biroului Român de Metrologie Legală nr. 153/2007, prevede că înregistrarea efectuată trebuie să conţină menţiunea că a fost efectuată autotestarea aparatului”. 

Materialul integral, poate fi descărcat

1. in format word: Radar sau AICI

2. in format pdf, AICI: Radar

TAGS:    contraventie, contestatie, legea circulatiei, drumuri publice, politia, amenda, puncte de penalizare, politia rutiera, retinerea permisului auto, contestarea contraventiei

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s