Ordonatorul de gânduri (2)

Îmi place că Evernote se sincronizează automat pe toate terminalele- dacă salvez ceva pe staţia de la serviciu, ea se sincronizează cu telefonul mobil şi cu calculatorul de acasă, aşa că pot avea totul într-un singur loc.
Evernote poate fi accesat de pe orice terminal conectat la internet, chiar dacă nu are instalat programul. Asta este un lucru fantastic, e ca şi cum memoria ta ar fi pretutindeni !!!
Încă ceva  foarte util: evernote vine la descărcare cu o adresă personalizată de email. Adresa mea este alexionescu.ce62a@m.evernote.com . Poţi vedea care este adresa ta dând clik pe butonul “usage” din bară. Se va deschide fereastra cu prezentarea tipului de cont (free sau premium), cantităţii de megabiti folosiţi, şi undeva în centru adesa de email.
Practic poţi trimite orice gândeşti pe această adresă, indiferent unde eşti, pe ce computer lucrezi, ce date vrei să stochezi in Evernote.
Mesajele trimise pe adresa de email vor intra totdeauna în primul bloc de note pe care îl ai.  Eu, după sfatul lui Michael Hyatt , mi-am făcut un bloc de note (carneţel) pe care l-am denumit !NBOX. Astfel, având ca primă literă “!” va fi totdeauna primul set de note şi aici îmi vor intra toate emailurile.
În al 2-lea rând, mi-am salvat adresa de email furnizată de Evernote în agendele de contacte Outlook şi Gmail cu denumirea Evernote, ca să nu fiu nevoit să o ţin minte.
Cum se crează un blocnotes? Clik dreapta pe “Notebooks”, Create Notebook apoi în căsuţa de dialog tipăreşti denumirea dorită şi bifezi “sincronized” pentru ca informaţia stocată să se sincronizeze cu toate terminalele pe care le foloseşti.
Acest organizator acceptă drag&drop pt imagini, linkuri, copy-paste pentru texte şi conţinut pagini de internet, stocare şi deschidere pdf, taguri, căutare în toate notele după cuvinte cheie în titlu sau în text.

Leave a Reply

