Lumea trebuie sa cunoasca ! (cu update 22.10.2011)

UPDATE 22.10.2012:

Zilele trecute a circular pe facebook o glumiţă cu tâlc:

Am zâmbit şi am zis că nu e chiar aşa de grav. Azi am constatat că totuşi e…

Teo G. mi-a trimis confirmarea (Aici şi Aici) că degeaba mi-am stricat ziua 18.10 cu poza de mai jos, şi degeaba le-am stricat ziua şi altora. Nu că nu e o tragedie, oricum, şi nu că în lume creştinii nu sunt persecutaţi cu cruzime, dar oameni cu inima mică au profitat de durerea altora ca să facă trafic şi sa genereze spamuri. Consider că este cea mai abjectă manipulare să zgândări sentimentele religioase ale unor oameni transmiţând în masă o informaţie falsă!

Autorului postării iniţiale: SĂ-ŢI FIE RUŞINE, CÂINE !!! (pt că sunt civilizat şi nu vreau să zic porcule)

 

(18.10.2011)-  Te rog promoveaza si tu !!

În timp ce massmedia crestină nu spune nimic despre astfel de tragedii, atitudinea faţă de creştinism a altor religii poate fi cunoscută prin intermediul emailului, reţelelor de socializare sau a blogurilor. Suntem responsabili sa facem cunoscute aceste orori. Ceea ce vedeţi mai jos s-a întâmplat în Nigeria. Nu mai departe de săptămâna trecută asupra unei adunări creştine publice armata a deschis focul cu mitralierele şi au ucis peste 30 de persoane, alte câteva zeci fiind grav rănite.

Iată şi mesajul original:

Christians burnt alive by Sunni Muslims in NIGERIA…(Posted by Jillian Becker in Africa, Arab States, Christianity, Christians burnt alive by Sunni Muslims, Islam, Muslims, jihad)…..PLEASE SHARE IT OR JUST UPLOAD YOUR OWN…BUT SOMEHOW SPREAD IT IF YOU’RE EVEN 1% CHRISTIAN — It is still not over yet!

3 thoughts on “Lumea trebuie sa cunoasca ! (cu update 22.10.2011)

  1. Salut!!! sunt si eu in “lumea aceasta virtuala” de cateva luni…intre timp am schimbat un blog si am ramas la cel de pe wordpress.Am gasit blog-ul tau pe o pagina de Fb a unei biserici…si cand am intrat am observat ca avem si aceeasi tema la blog:D;)) Acest subiect care l-ai abordat este intr-adevar foarte “circulat” pe Fb(ma refer la poza) si din pacate poza exprima ceea ce se petrece cu adevarat.. ma bucur ca am dat de blog-ul tau si o sa-l mai vizitez…ma gasesti pe http://www.soporan.wordpress.com

Leave a Reply

