31 Decembrie

Un an se termină…ÎNCĂ un an se termină…

Poate că e momentul să nu-mi mai propun lucruri mari pentru anul următor. Sau poate că doar propunându-mi lucruri mari pot să realizez măcar ceva?

Pote că dacă-mi propun lucruri mari de-acuma într-un an voi fi dezamăgit. Dar poate că nepropunându-mi realizări de-acum într-un an voi regreta că nici măcar nu am încercat.

Până pe 31 decembrie mă mai gândesc cum e mai bine.

Poate ar trebui să aprofundez mai mult, să finisez sau să duc la capăt lucrurile începute sau realizate în anul acesta. Sau poate că lucrurile din acest an ar trebui reanalizate în lumina lui “Merită?”.

Un an nou, e un an nou, o măsură de 12 luni, care poate începe oricând, adică 30 martie 2012-30 martie 2013 e un an. Sau poate că dacă majoritatea spune că 31 decembrie e data la care “tragem linia şi facem socoteala🙂 ” aşa ar trebui să gândesc şi eu…

Ce mesaj nou de revelion se poate aduce bisericii? Unul util bisericii. Unul ziditor. Unul de interes. Măcar cât ouăle umplute de la aperitiv sau cât artificiile de la miezul nopţii… Poate că oamenilor le place tradiţia de revelion. De fapt ouăle umplute si artificiile sunt aceleasi in fiecare an, de ce n-am vorbi din nou despre un nou inceput, o noua sansa, noi promisiuni, contabilizarea celor 12 luni.

Merită să batem covorul de Rev, sau mai bine după ce trec musafirii?

Când se mănâncă crenvuştii, înainte de ora 12 noaptea? Pe la 3-4 dimineaţa? Cremvuştii de pui conţin pastă de pene. S-a spus la TV.

Cred că maşina de spălat vase s-a inventat pentru prima zi din noul an. Atunci ar fi aşa de minunat să avem cel puţin două.

Anul trecut de Revelion pe un prieten l-a durut măseaua. Anul trecut pe vremea asta ştiam deja de vreo săptămână unde şi cu cine imi fac Revelionul.

Spre deosebire de anii trecuţi, companiile de telefonie mobilă cred că nu vor mai câştiga fabulos din SMSuri. Sunt totuşi oameni credincioşi acestei metode de a transmite gânduri bune. Gânduri primite de la alţii şi transmise la tot phonebook-ul.

Ştiu precis că de 1 ianuarie vom afla de la ştiri cum s-au îndopat românii şi câţi dintre ei au ajuns la spital. Şi cum şi-a petrecut Radu Mazăre noaptea dintre ani.

Deci, …ce mesaj ar fi cel mai potrivit pentru sfârşitul de an…?!

Dacă cineva poate da un sfat e binevenit şi-i mulţumesc.

Leave a Reply

