Obiective 2012 in prag de doomsday

Mi/am propus o mulţime de lucruri pentru 2012. Câte cărţi să citesc, câte cărţi să ascult, câte predici să scriu, cât timp să petrec cu soţia şi cu copiii, câte kilograme să slăbesc, câte postări pe blog, cât să mă rog, cât să postesc… Recunosc că nu pe toate le-am urmărit constant, susţinut, ambiţios şi multe dintre ele au rămas neatinse. Evaluarea lor nu mi-a făcut bine. Poate am vrut prea mult deodată, poate n-am fost suficient de dedicat, poate am refuzat efortul pe care fiecare din aceste activităţi îl presupune, poate am fost leneş, poate delăsător. Poate…!  Un lucru e cert: în multe situaţii am amânat, mi-am zis că voi face mâine, sau luni, sau din întâi, sau după paşti, sau după ziua lui Tudor…

Amânarea este o înşelătorie. Reluarea este un lucru înţelept.

Faptul că am amânat până când am depăşit toate deadline-urile aduce dezamăgirea aceea bolnăvicioasă care  îndeamnă la renunţare, la abandon, la acceptarea unei trăiri fără ţinte, fără scopuri. Ideea aceea de a sta pe margine şi de a privi la viaţa ta ce curge din inerţie, fără să te implici prea mult, fără să fi actorul principal al vieţii tale. Dar am decis că din dragoste pentru mine însumi🙂 , trebuie să  mai îmi dau o şansă. Sau două…

try 1            try 2           try 3

Vă doresc şi vouă, dacă  n-aţi avut realizările dorite, să continuaţi în 2013. Asta dacă treceţi de 21 decembrie 2012 smily

Leave a Reply

