M-am uitat la viaţa mea

M-am uitat la viaţa mea. La ceea ce compune viaţa mea. Familia, finanţele, armonia, nivelul de stres, starea de sănătate, starea de oboseală, serviciul, slujirea în biserică, prieteni, îndatoriri sociale, statul român, perspective, experienţe, prognoze… M-am uitat şi am văzut că toate  crează un echilibru extrem de fragil. Un castel din cărţi de joc, vulnerabil în faţa oricărei trepidaţii sau adieri, vulnerabil prin sine însuşi, prin propria-i greutate sau prin propria lipsă de greutate. Acest echilibru incert, fragil, pe muchie, rămâne totuşi posibil în ciuda tuturor factorilor care-i stau împotrivă,  numai prin mila pe care o are faţă de mine Dumnezeu. Dacă Dumnezeu şi-ar ridica doar pentru o secundă degetul, sau dacă din contră, ar apăsa numai puţin mai tare pe elementele care compun universul vieţii mele, acest echilibru fragil s-ar risipi. Edificiul vieţii mele şi al celor care sunt legaţi să fie afectaţi pozitiv sau dezastruos de ceea ce se întâmplă cu mine, stă doar prin voia lui Dumnezeu, care este sursa, dătătorul vieţii şi binecuvântării. Depind de bunătatea, răbdarea, harul, providenţa, iubirea  şi  puterea lui Dumnezeu…viaţa mea depinde în mod absolut de voia lui Dumnezeu. N-am reuşit să realizez nimica pe care să mă încred. Orice  microb mă poate ruina, orice conjunctură nefavorabilă mă poate arunca în mizerie. Numai harul lui Dumnezeu poate sta între mine şi alunecare, între bunăstare şi faliment, între înaintare şi eşec, între o stare de bine şi dezastru.

Dumnezeu, numai Dumnezeu, poate să păstreze viaţa mea şi numai El poate să mă ferească de prăbuşire. El poate, pentru că El este GLORIOS!

y

 

 

 

 

Leave a Reply

