3 gânduri pt voi, la deja o zi și jumătate din 2014

A fost o perioadă care ar părea ciudată pentru orice altă parte a anului, dar cred, perfect normală pentru sărbătorile sfârșitului și începutului de an. Încă din ajunul celebrării Nașterii Mântuitorului, și inclusiv azi, am adoptat viața de ignorare a ciclului orar ”firesc”, acela de om băgat în priză, care- cu siguranță- vă este așa de cunoscut și vouă. Așa că m-am culcat la ore când altădată sună alarma de deșteptare și m-am trezit pe când se sfârșește pauza de prânz. Interesant. Dar ca niciodată, în lungile ore de nedormire, n-am avut vreme să scriu emailuri, să dau telefoane, să trimit SMSuri. Și nici nu m-am forțat prea tare, am preferat să încerc să fiu pe cât posibil decuplat de la tehnologie în aceste zile. E drept, n-am prea reușit, dar oricum, am redus consistent statul cu ochii în tabletă, PC, TV, telefon si am incercat sa ma bucur mai mult de relațiile cu oamenii în carne și oase, cu familia, cu biserica, cu prietenii. So, așa se explică de ce scriu după o zi și jumătate aceste rânduri pentru voi și vă mulțumesc pentru înțelegerea binevoitoare cu care le primiți. Sunt gânduri bune, gânduri de apreciere și de încurajare:

1. Vă doresc în anul 2014 să fiți sănătoși, bucuroși, plini de pace și de iubire! În ciuda greului ce nu a pierit odată cu vechiul an, să rămâneți optimiști și încrezători, puternici, traversați cu încredere încercările vieții bucurându-vă de fiecare insulă de răgaz, de fiecare clipă în care puteți să beneficiați de frumusețea oamenilor, de căldura familiei, de minunea naturii, de cei pe care Dumnezeu vi i-a dat să vă fie alături în călătoria aceasta palpitantă, în aventura vieții, pe care fiecare trebuie să o ducem până la capăt!

2. Vă doresc ca în anul 2014 să fiti mai mulțumiți de voi înșivă, să căutați ceea ce Dumnezeu a așezat bun și frumos în voi și să faceți să strălucească. Bucurați-vă de ceea ce sunteți și căutați să deveniți mai mult decât atât, să creșteți, să vă dezvoltați personal prin educație, prin relații de calitate, prin rugăciune, prin urmărirea intenționată a scopurilor pe care vi le-ați propus pentru perioada următoare. Îmi doresc și vă doresc și vouă ca în 2014 să devin din ce în ce mai puțin un spectator al vieții mele: să mă ridic din fotoliul confortabil, să/mi dau jos ochelarii 3D și arunc cutia cu popkorn, să devin actorul propriei mele vieți și un actor important în viețile celor pe care îi iubesc.

3. Vă încurajez ca în anul 2014 să intrați în luptă pentru sănătatea voastră, a familiei voastre, a comunității din care faceți parte, a mediului în care trăim, a sistemelor în care societatea înțelege să funcționeze. Să facem ceva pentru curățirea morală a lumii noastre, crezând că este voia absolută a lui Dumnezeu să trăim acționând cu dragoste unii față de ceilalți, să trăim frumos, etic, prețuind viața, redescoperind valorile reale pe care promiscuitatea și decadența le-au pus într-un con de umbră ce devine cu fiecare zi mai întunecat. Să lăsăm ca inimile noastre să lumineze redescoperind comorile uitate în ungherele ființelor noastre, să ne bucurăm de perspectiva pe care 2014 ne-o pune înainte.

Fiți sănătoși, prieteni dragi!

2 thoughts on “3 gânduri pt voi, la deja o zi și jumătate din 2014

  1. Este intotdeauna o bucurie a sufletului cand folosesti in acest mod
    “tehnologia”!
    Iti multumesc pt.frumoasele ganduri si incurajari exprimate in acest articol.D-zeu sa te binecuvanteze pt.tot ceea ce faci!

Leave a Reply

